sobota, 16 lutego 2013

18.Be A Daddy.

Wyszłam rano z domu w celu pójścia do kilku sklepów i kupienia może kilku ubrań. Dziś moim celem były buty, zwykłe wygodne adidasy których mi tak brakowało. Po kilku godzinach buszowania po sklepach znalazłam air maxy, miętowo niebieskie, bardzo mi się spodobały więc je kupiłam i zadowolona kierowałam się do domu.
-Saaam!- nagle usłyszałam że ktoś mnie woła- co tu robisz?
-oo cześć Niall, właśnie kupiłam buty i wybieram się do domu, a ty co tu robisz?
-właściwie to plątam się bez celu, może się gdzieś przejdziemy?- chciałam już wracać do domu, ale gdy Irlandczyk posłała mi ciepły uśmiech od razu się zgodziłam. Szliśmy powoli rozmawiając o wszystkim,
nagle usłyszałam pisk, chłopak zorientował się o co chodzi a na jego twarzy można było dostrzec strach.
-Niall? Coś się stało?
 -nic, tylko biegnijmy.- nie wiedziałam o co chodzi ale Niall złapał mnie za rękę i zaczęliśmy bieg, co chwilę się potykając, nagle wbiegliśmy w wąską, ciemną uliczkę. Staliśmy tak blisko siebie że czułam na ustach oddech chłopaka.
-myślę że już ich nie ma- powiedziałam szybko, nie chciałam żeby do czegoś między nami doszło. A w tamtej chwili myślałam tyko o jego słodkich ustach
-kocham je. Są słodkie, ale czasem przeszkadzają nawet w normalnym spacerze- powiedział i zrobił smutną minę.



**************


Cały dzień wymiotowałam i bolała mnie głowa. Nie wychodziłam z ubikacji, nagle w drzwiach łazienki zobaczyłam Zayna, chłopak chyba dopiero wstał bo był w samych bokserkach.
- co robisz, skarbie? 
-a nie widać?
-no właśnie widać. Może jesteś w ciąży?- powiedział chłopak i zaczął się śmiać,
-nawet tak nie mów,tylko tego brakowało.
-okej, okej. Wchodzę pod prysznic.
-mhm, dobra- powiedziałam i skierowałam twarz w stronę sedesu.
-biedactwo- powiedział chłopak i oblał się strumieniem gorącej wody.










**************

-skarbie.. wiem że to głupie ale kupiłem test ciążowy...
-co zrobiłeś!!??- krzyknęłam i szybko stanęłam koło chłopaka,
-no wiesz, pierwszy raz robiliśmy to bez zabezpieczenia, sprawdź chociaż,
-okej, ale nie wiem nawet jak się tego używa,
-na opakowaniu jest instrukcja, tam wszystko pisze,
-niech Ci będzie- powiedziałam i zamknęłam drzwi.

Bałam się tego co wykaże test,  nasikałam na patyczek i czekałam. Czekanie było najgorsze, usiadłam opierając się o wannę i czekałam wbijając wzrok w szklany ekranik testu ciążowego.
I zobaczyłam, dwie czerwone kreski. Tak bardzo chciałam aby jedna znikła, z moich oczu zaczęły płynąc łzy, co jeżeli Zayn mnie zostawi? Dziecko zniszczy jego życie..usłyszałam pukanie,
-ej kochanie, co się stało? - nic nie odpowiedziałam, nie dałam rady. Zaczęłam histerycznie szlochać,
-mała, nie płacz, co jest?- powiedział chłopak, a ja wskazałam na test. Wziął go do ręki i  ku mojemu zdziwieniu zaczął się cieszyć.
-będę tatą? Będę tatą! Będziemy mieć dziecko!- chłopak zaczął skakać po całym pomieszczeniu, 
-jak to.. nie jesteś zły? Przecież to zrujnuje Ci karierę..
-jesteś dla mnie ważniejsza od kariery, jesteś całym moim życiem.. Kocham Cię- chłopak popatrzył mi w oczy i wziął mnie na ręce. Po chwili byliśmy w moim pokoju, położył mnie na łóżku i przykrył kocem, powoli się koło mnie kładąc.
-zawsze będę Cię kochał.


5 KOMENTARZY= NASTĘPNY ROZDZIAŁ

8 komentarzy:

  1. czemu takie krótkie koleżanko ?
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału
    CAŁUJĘ ŚCISKA XOXOXOX
    Zapraszam : wildworld69.blogspot.com/
    BTW PISZE JAKO DESTINY1889.blogspot.com
    ale nie chce mi sie wylogowywać z twojego konta love U F&V Des. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko!!!
    Szkoda, ze Niall i Sam nie pocalowali się... Mam nadzieje, ze w końcu do tego dojdzie :po słowami
    Pozdrawiam cieplutko xx

    Pojawiły się nowe rozdziały na moich blogach:
    your-last-first-kiss-1dstory.blogspot.com
    x1dforevernumber1x.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak słodko ^^ ; )
    Super. No szkoda, że Sam i Niall się nie pocałowali.
    TYLKO czemu takie krótkie ? ; <
    Ale mega <3.
    Pozdrawiamm Isiia <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zwykle fantastyczny ;*
    Sam i Niall <3
    Kocham Cię ale pisz dłuższe rozdziały bo krótkie zostawiają w moim sercu pustkę ;DD
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    http://beautifulgreeneyes.manifo.com/

    http://newlife01230.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny rozdział ! Zaciekawiło mnie i to bardzo <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział super, a ja się pytam (znaczy bardziej cb, ale co tam xd) czm tak długo rozdziału nie wstawiasz heloł?! T^T Jestem smutna :C
    wracaj tutaj kochana jak najszybciej, bo fani cię potrzebują :* Pozdrowionka, dużo weny i takie tam, bylebyś coś tu wstawiła :D
    Mega dużo dużo dużo weny xd
    Zapraszam także do sb ;)Nazwa się zmieniła, ale reszta tak samo beznadziejna xd
    http://niallandpatricia1d.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo właśnie skończyła mi się wena, mam już co nieco napisane ale wydaje mi się beznadziejne :<
      twój komentarz mnie mega zmotywował zwłasszcza że dodałaś go po tak długim czasie masakra, biooorę się za pisanie. Zapraszam jeszcze w tym tygodniu po nowy rozdział :D

      Usuń