poniedziałek, 4 lutego 2013

14.Short and Upon

-nie wiem co robisz w moim łóżku ale nie pamiętam żebym Cię tu zapraszał- zobaczyłam postać zdenerwowanego Zayna, sama do końca nie wiedziałam gdzie jestem. Po kilku minutach dotarło do mnie że czekałam aż chłopak się obudzi i wytrzeźwieje ale sama zasnęłam.
-Zayn, musimy pogadać..- zaczęłam, jednak chłopak nie miał ochoty słuchać co mam mu do powiedzenia,
-nie, nic nie musimy. Nie mam Ci niczego za złe ale lepiej będzie jak o sobie zapomnimy. Jesteś naprawdę fajna, gdyby nie Harry..
-co Harry? On mnie nie obchodzi! Myślałam że z Tobą mogę być mimo wszystko, że mnie kochasz..- byłam bezsilna, chyba właśnie zrozumiałam że potrzebuję Zayna, nie wiem dlaczego wcześniej nie mogłam tego zrozumieć.- Zayn.. muszę Ci coś powiedzieć- w jednej chwili stanęłam obok mulata- Kocham Cię, jak nikogo wcześniej i mimo że nie znamy się długo naprawdę nie chcę Cię stracić.. - popatrzyłam na chłopaka ze łzami w oczach, staliśmy dłuższą chwilę patrząc sobie w oczy, nagle Zayn podszedł do mnie szybko i mnie przytulił.

Staliśmy dłużą chwilę wtuleni w siebie, w końcu chłopak odsunął mnie od siebie i trzymając za ramiona pocałował lekko w czoło.

**********

"jednak udało mi się zdobyć twój numer"- dostałam wiadomość od nieznanego numeru, zastanawiałam się o kogo chodzi, nikomu w ostatnich tygodniach nie próbowałam dać numeru więc zignorowałam wiadomość.
Jednak do końca dnia męczyła mnie ona. Zastanawiałam się kim jest nieznajomy nadawca więc postanowiłam odpisać. Nie wiedziałam co napisać więc wystukałam krótkie "nie za bardzo wiem o co chodzi :) ".
Nie minęły dwie minuty a ekran mojej komórki ponownie zaświecił,
"koncert kilka dni temu"
"ciągle pusto w głowie"
"ehh, wpisz w google Kieran Lemon"- po odczytaniu tej wiadomości serce zaczęło mi bić mocniej, teraz już doskonale wiedziałam o kogo chodzi, to był IDEAŁ.
"już kojarzę"- szybko odpowiedziałam,
"cieszę się, co jutro robisz?"- nie chciałam się z nim umawiać, przynajmniej jak na razie mam dość facetów, postanowiłam nie odpisywać na tego sms i nie robić chłopakowi nadziei. Po prostu.



_______________________________________________________
Wiem wiem, nie ciekawy rozdział ale napisałam go na szybko bo planuję wprowadzić kilka zmian, jednym słowem trochę ulepszę bloga i będzie mam nadzieję troszkę ciekawiej :)
btw. będę pisać dużo rzadziej bo aktualnie prowadzę dwa blogi. Drugi nie o 1D ale ciekawy + prowadzę go z BFF więc jest więcej i częściej, wpadać i rozsyłać dalej bo zależy nam na dużej czytalnosci <3
http://wildworld69.blogspot.com/ + jest może ktoś interesujący się zrobieniem nam szablony etc? Byłybyśmy wdzięczne <3

4 komentarze:

  1. Strasznie króciutki ten rozdział, ale cieszę się, że się w końcu pojawił, bo powiem ci, że czekałam na niego. Bardzo mi się podoba :) Jak tylko znajdę wolną chwilkę, to wezmę się za czytanie tego drugiego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy znajdę wolną chwilę, zabiorę się za czytanie... wtedy dam znać co i jak ;) całkiem fajny blog.
    na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się trzeci rozdział. Dopiero zaczęłyśmy pisać, może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Aileen, Jullie, Sam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. http://stay-strong-belive.blogspot.com/ - Zapraszam Cię na mojego nowego bloga . Niedawno pojawił się tam drugi rozdział . Jeśli jesteś ciekawy o czym piszę, wejdź . Zostaw po sobie ślad . Będę Ci bardzo wdzięczna . – Jenny xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Dzięki za wszystkie komentarze u mn i chciałam poinformować, że nominowałam cię do nagrody The Versatile Blogger! ;* Szczegóły u mn w zakładce The Versatile Blogger heh... xd
    Zapraszam na nowy rozdział do mn na http://niallandpatricia1d.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń